Vsako podjetje bo na dnevni dozi dobilo ogromno dohodnih klicev strank, katere zanimajo razne informacije o podjetju. To so lahko vprašanja o storitvah, ki jih nudi, izdelkih, ki jih lahko najdemo v njihovi trgovini, ali pa o možnosti prevoza in podobno. Zato pa so vsi te dohodni klici bistvenega pomena, za redno in brezhibno obratovanje podjetja, saj tako podjetje privabi največ kupcev. Zato pa je potrebno tudi organizirati in najeti sposobno in kakovostno ekipo, ki bo vodila sam klicni center, kateri se bo nato ukvarjal s posredovanjem dohodnih klicev, tja, kamor spadajo, da bo stranka lahko dobila kar se da dober odgovor.
Seveda pa dohodni klici so poslani zgolj od strank, vendar tudi razna druga podjetja velikokrat kličejo druga podjetja, da bi se dogovorili o kakšnem sodelovanju. Sodelovanje med podjetji, jim lahko prinese velik dobiček, saj lahko s skupnimi močmi pritegnejo oziroma dosežejo veliko večji krog ljudi, ter si tako s skupnimi močmi povečajo dobiček, saj bodo izdelki ali storitve, ki so povezane z dvema podjetjema, dosegla več ljudi.
Tako pa lahko vidimo še eno prednost dobro organiziranega klicnega centra. Tako lahko, v primeru, da redno prihajajo dohodni klici podjetji, naredimo kakšen konferenčni klic, ker se skupaj pogovorimo o raznih idejah, ter se poizkusimo dogovoriti, če bi bilo sodelovanje na tej točki smiselno. Prednost tega pa je ta, da raznim predstavnikom podjetja ni potrebno oditi na kakšno točko, kjer bi se vsi v živo dogovorili, saj se lahko preko konferenčnih klicev vse skupaj zmenijo kar na daljavo. Tako pa prihranimo ogromno časa tako sebi, kot tudi drugim predstavnikom raznih podjetji.
Na vse splošno, so dohodni klici nekaj, kar podjetje praktično drži na nogah, do neke mere. Brez le teh, bi bilo povpraševanja bistveno manj, kar pa pomeni,. da bi se prodalo veliko manj izdelkov oziroma storitev. Tako pa, če imamo dobro organiziran klicni center, lahko vse te dohodne klice veliko bolje organiziramo in si priskrbimo profit.